Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

miércoles, 26 de abril de 2017

CARAGOLS A LA MALLOQUINA


Avui 25 de abril dia de Sant Marc, bon dia per parlar dels caragols mallorquins. Hi ha una tradició mallorquina que diu que si tal dia com avui menges caragols te dona salut durant tot l'any.
Jo ja els a tenc preparats!!
A moltíssimes cases cuinen caragols, la meva padrina quan era petita sempre feia una bona ollada de caragols per a tota la família el dia de Sant Marc. Ara simplement en comanam un parell de racions per a no perdre la tradició d'aquest dia.
Els meus amics i jo, ens agraden molt els caragols, cada mes comanam caragols al bar "s'estació" de Felanitx, son per al meu gust uns dels mes bons que he menjat i els acompanya un allioli de patata boníssim.

Jo no se molt be com cuinar-los, però moltes ganes en tenc, aquí vos adjunt un petit vídeo de caragols a la mallorquina, jo ho intentaré!!

6 comentarios:

  1. Si es dia de Sant Marc no menjes caragols no ets un bon mallorqui! Ja ferem noltros una ollada de caragols i ten ensenyaré!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me pareix una idea fantàstica!! En voler, tenc moltíssimes ganes de aprendre a cuinar-ne!!
      Gràcies Marian!! :)

      Eliminar
  2. M'encantan els caragols!!!! Jo vull aprendre també a fer-los a la Mallorquina! Així que vull participar a cuinar amb Na Marian l'OLLA DE CARAGOLS ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En voler feim una caragolada d'administratius, i aixi aprenem a cuinar-ne amb na Marian!! :)

      Eliminar
  3. A mi m'encanten els caragols! Al marroc també es típic menjar caragols jo cada vegada que vaig al marroc menj caragols són molt bons.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No ho sabia, veig que hi ha per tot idò!! Me supòs que es deuen fer per l'estil allà també!!
      Idò veig que podrem fer una bona caragolada de classe!!

      Eliminar