Free Air Plane Cursors at www.totallyfreecursors.com

martes, 28 de marzo de 2017

Mallorca des de l'aire



Hola a tots, som na Neus aquí vos vull presentar el meu blog. 


M'he decidit a crear un blog sobre Mallorca, ja que fa tota la vida que visc aquí i crec que, a més d'oferir sol i platja es una illa que pot oferir una bona gastronomia.

Per què ho faig? Per a que totes les persones puguin conèixer la meva estimada illa, Mallorca, ja que, realment és màgica i meravellosa. És un lloc on poden gaudir tot tipus de persones, des de una família amb nins, fins a una parella de gent major.


Amb aquest blog intentaré facilitar el visitar diferents racons de Mallorca, i de segur que tindràs moltes ganes de visitar-ho, explorar-lo. De ben segur que t'enamoraràs i tornaràs!!


Qualsevol pregunta, consell, opinió o ajuda que us pugui donar, només heu de comenta i lo antes possibles respondre.


Aquí podeu veure un petit vídeo de Mallorca des de l'aire.

20 comentarios:

  1. Hola Neus, aquest blog el trob molt interessant, ja que crec que ens ajudarà a conèixer llocs que els propis mallorquins no hem vist. Segueix així! Un beso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies amiga Marian. Esper que puguis conèixer molts petits racons que no has anat mai. Un beso.

      Eliminar
  2. Hola amiga Neus, m'encanta aquest blog sobre Mallorca, hem d'apreciar ses coses guapes que tenim!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola amiga Antonia, estic molt contenta que t'agradi el meu blog, amem si podem visitar moltes coses guapes juntes!

      Eliminar
  3. M'ha encantat el vídeo... Mallorca és preciós; aquests paisatges són únics i hem de fer tot el possible per conservar-los.

    ResponderEliminar
  4. Hola Neus!! Magnífic vídeo de la nostra illa... M'encanta que es pugui veure l'essència d'aquesta des de diferents perspectives :))

    ResponderEliminar
  5. Hola Neus, aquest blog el trob molt interessant ja que ens ajudarà conèixer nous llocs.
    Fins un altre!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, esper que en puguis conèixer molts que no coneixies. :)

      Eliminar
  6. Hola Neus! Es vídeo guapissim! No mos podem queixar de la nostra terra!

    ResponderEliminar
  7. Hey Neus, es vídeo es molt chulo, esper amb ansia les pròximes entrades perquè aquest es un molt bon tema i a jo també m'encanta aquesta illa.

    ResponderEliminar
  8. Hola Neus, aquest blog ho trob molt interessant ja que podem conèixer millor la nostra illa.

    ResponderEliminar
  9. Muy bueno el blog! Sigue trabajando en el y volarás!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias por tu comentario, mis intenciones son seguir progresando.
      ¡A VOLAR!

      Eliminar
    2. Porque no una pagina en el blog hablando de pueblos sin playa?? Como por exemplo... los encantos de Cas Concos!

      Eliminar
    3. Muy buena idea, tenia pensado una entrada explicando un poco nuestro pequeño pueblo, que mucha gente seguro que no conoce las maravillosas pequeñas cosas que tiene.

      Eliminar